Helle

21/10 - igen

Kategori: Allmänt

Hej igen.
Måste juh även säga att trots ett par dåliga dagar har jag haft två trevliga kvällar. I fredags va Malin här. Hon och jag lagade mat och bjöd mamma och pappa på. Mycket gott och väldigt trevligt. Fast vi glömde av en del ingredienser ;)
 
I lördags var vi bjudna på mat hos Eas i hans nya boende. För er som inte vet så hyr han ett hus precis utanför Hylte. Blev väldigt imponerade av att det serverades så god mat :) Det hade du gjort väldigt bra Eas! 
Tack för en trevlig kväll Eas, mamma, pappa, Malin, Danne och Stefan!
 
Så fast jag egentligen mår skit, så tvingar jag iväg mig på lite små grejer. Hade inte klarat av att bara sitta hemma och tycka synd om mej själv. Ibland är det bra att vara lite envis. 
 
Ta hand om er!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Envis ja - det är du det.. ;)
    Härligt att höra att du har haft en bra helg med god mat!

    Stor kram! ♥

    2012-10-21 | 20:19:59
  • Angela säger:

    Ja och ni blev bjudna på ÖL! Jag och mamma träffade Andreas med flickvän utanför coop i Halmstad då han kom och bar på en STOR låda med öl....vi förstod att han laddade upp för något stort party, han berättade att ni skulle komma och han såg sååå glad och nöjd ut, och flickvännen oxå förståss! Tänk att lille Eas har "blivit så stor"......
    Var rädd om dig kram <3

    2012-10-22 | 11:16:44
  • Malin säger:

    Riktiga kockar vet när man inte behöver använda allt som står i receptet... Tack själv för 2 mysiga kvällar!!

    2012-10-22 | 20:04:36
  • Åsa säger:

    Var det hos Eas du hittade den läckra blommiga tapeten?? Den var verkligen fulsnygg....eller nä...den var rätt snygg:)

    Skönt att höra att helgen har varit bra, hoppas veckan också blir det.
    Kram kram

    2012-10-23 | 21:40:49

Kommentera inlägget här: