Helle

15/11

Kategori: Allmänt

Heeeeej!
 
Har haft fullt upp... igen ;)
 
Har blivit mycket fika dom senaste dagarna. Har varit inne i stan och hälsat på lilla Noomi och hennes mamma.
 
Väldigt trevligt och Noomi va så söt, snäll och liten. Sa knappt någonting medans vi var där. Efter det åkte jag även och hälsade på jobbet. Träffade tyvärr inte så många kollegor. Men en del.... Gud vilken energi jag fick av att träffa dom. Vilka härliga människor! Jag saknar mina jobbarkompisar. 
 
Igår började jag dagen med ett besök hos Erika och klippte håret. Var välbehövligt :) Mycket trevligt att träffa Erika och prata lite. Fick även krama Pippi. Tack för messen och för att du är du och bryr dej!
Sedan fick jag besök av kusin Sandra. Var länge sedan vi sågs så två och en halvtimme bara sprang iväg :) Inte så lång tid till nästa gång Sandra, okey?! :)
 
Idag har jag inget planerat och det är väldigt skönt faktiskt. MIn kropp säger tyvärr ifrån när jag har haft ett par dagar då jag gjort en del saker. Så nu gäller det att lyssna på kroppen och ta det lugnt! 
 
Ha det så bra och ta hand om varandra. Kraaam ♥

Kommentarer

  • Erika säger:

    Himla kul att träffa dej också :) <3
    Styrkekraaaam

    2012-11-15 | 14:13:11
  • Malin säger:

    Låter härligt med massa fika.
    Kram finaste, hoppas vi ses snart!

    2012-11-15 | 17:20:03
  • Sandra säger:

    Nej jag lovar<3

    2012-11-16 | 05:13:48

Kommentera inlägget här: