Helle

15/12

Kategori: Allmänt

Ska nog inte skriva att jag mår bra.... för då går det åt andra hållet haha.... nä men haft några hemska dagar igen. Mått jätteilla och spytt en hel del. Så tillsammans med läkarna från stan bestämdes det att jag skulle få dropp på nätterna här hemma i hylte. Jag fick juh knappt behålla nån mat eller vätska på dagarna. Och nåt måste juh kroppen ha för att överleva. Så nu har jag gjort första natten med dropp. Det gick bra, men klart det inte är skoj. Sitta fast vid den den ställningen de låter väldigt mycket. Jag va tvungen att gå på toa typ en gång i timmen hela natten. Så jättemycket sömn har det inte blivit men det blir säkert bättre längre fram hoppas vi. Har även börjar äta lite kortison i små omgångar, jag är inte så glad i att äta det. Men nån gång ibland får väl gå kanske. Ska se lite hur det blir framåt och hur jag ska gå vidare. 
 
Hoppas allt är bra med er!?
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Shandra säger:

    Usch och fy! Hoppas innerligt att det snart vänder,
    så du kan få njuta av allt vad jul och nyår innebär!
    Skickar de största styrkekramar som finns <3

    2012-12-15 | 17:52:23
  • Elin säger:

    Fina du, vad jobbigt det där låter! Du ska veta att jag tänker på dig! Kramar i massor

    2012-12-16 | 21:42:08

Kommentera inlägget här: