Helle

14/1

Kategori: Allmänt

Har återigen varit inne på sjukan några dagar. Denna gången är det min mage som inte riktigt vill samarbeta. Som ni vet så spyr jag juh hela tiden. Och kan inte riktigt sköta magen som de så fint heter. Fick ett par sprutor som skulle sätta igång det och visst direkt när jag fick dom så funkade det men inte så långvarigt. Är nu hemma igen iaf och det är skönt. Fortsättning följer om vad som kommer att hända....
 
Ta hand om er och ta tillvara på er tid tillsammans med nära och kära. 
Kraam ♥
 

Kommentarer

  • ÅsaoSanna säger:

    Skönt att du är hemma iaf och hoppas magen vill samarbeta lite med dig så du slipper åka in igen. Här händer inte så mycket. Har ställt Sanna i dagiskö och det var med blandade känslor. Vill inte riktigt erkänna att tiden går så fort och att man måste börja planera för dagis o sånt. Många kramar från oss❤

    2013-01-14 | 14:27:25
  • Angela säger:

    Varma kramar till dig Helle <3 <3 <3

    2013-01-14 | 14:45:31
  • Malin säger:

    Skickar massa med styrka till er. Hur knäppt det än låter...
    Hoppas vi ses till helgen.
    Kram finaste.

    2013-01-14 | 15:28:40
  • Pia säger:

    Du är så stark <3 kramar <3

    2013-01-14 | 22:06:18
  • Josefin säger:

    Hoppas magen vill samarbeta lite med dig så du slipper åka in igen <3
    Tänker på dig! Kram

    2013-01-14 | 22:12:16
  • Johanna säger:

    Vad stark du är gumman! Vilket helvete att gå igenom, det skulle jag inte ens önska min värsta fiende. Skönt att veta att du har nära och kära som är där och stöttar och tar hand om dig.

    Här händer inte så mycket. Ska fika med Elle ikväll och hoppas jag få mysa lite med lilla Annie. Marcus har ju blivit pappa också och Patsy har nyss fått sitt andra barn. Jag och Emil firar snart ett år och då ska vi åka på Spa så det ska bli skönt och mysigt.

    Massor av stora bamsekramar till fina Helena!

    2013-01-16 | 17:40:35

Kommentera inlägget här: