Helle

20/1

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Hur är det med er? Här är det som vanligt.... rullar på. 
Träffade juh läkaren i fredags och nu så ska jag testa en ny spruta plus mina illamåendetabletter. Känns sådär än så länge... Kanske har hjälpt liiite men inte alls mycket. Spyr fortfarande minst en gång/dag och mår väldigt illa. Men jag kanske inte kan begära hur mycket som helst. Får kanske vara glad för det pyttelilla som det hjälpte.
Imorgon är det dags för sprutan som sätter igång min mage. Jag kan juh inte gå på toa ordentligt utan den. Gör grymt ont när magen sätts igång men det är så värt det när man väl kan sitta en liten stund på toa. Den sprutan ska vi ta ca var 3 dag som det ser ut nu. Lite uppdatering om hur det ser ut just nu. Händer inte så mycket och jag är trött på allt....
 
Ta hand om er och återigen tack för alla fina ord ni skriver. Betyder jättemycket!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Håller tummarna att det ska göra det åtminstone lite bättre för dig <3
    Det går inte ens föreställa sig hur fruktansvärt jobbigt det måste vara...
    Tänk om vi kunde delat upp det där himla illamåendet på oss alla, vi kunde mått illa liksom en dag var på en vecka. Så du kunde sluppit iaf det... <3
    Räcker liksom och blir över med allt annat du behöver gå igenom :-(
    Jag önskar så att jag kunde göra nåt för dig och din familj <3
    Stor kram!

    2013-01-20 | 22:38:27
  • Frida säger:

    Fantastiska helena <3

    2013-01-21 | 13:30:53
  • Malin säger:

    Hur svårt kan det va?!! Är ju 2013 och borde det inte finnas medicin till dig...!!??? USCH!
    Kram finaste!

    2013-01-21 | 14:09:17
  • Anonym säger:

    Tänker på dej och din familj varje dag. Kram

    2013-01-27 | 16:22:13
  • Josefin säger:

    Kära Helle!
    Hur går det för dig? Hoppas sprutorna hjälper dig <3
    Stor kram <3

    2013-01-28 | 12:43:52

Kommentera inlägget här: