Helle

13/5

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Japp för mej är det faktiskt det... har inte sovit så här länge på jag vet inte när :) Så himla skönt!
Det bästa med att tjejerna va här igår och käkade tacos innan festligheterna är att det är vääldigt gott med tacos till frukost dagen efter :) Va en himla skoj kväll igår. Var juh på "the perfect party" som bloggaren Minna ordnade. Det var väl helt okey.... men tyvärr inte mer än så. Jag har aldrig varit på koutsläpp men jag kan tänka mej att det är som när Minna sa att nu serveras det drinkar i baren.... jag lovar att alla sprang verkligen dit. Det var helt otroligt.... Jag betalar hellre för mina drinkar än slåss för att komma fram i baren ;)
Vi snodde iaf med oss några helium ballonger och hade roligt med dom innan vi gick vidare, skrattade så jag grät :)
Gick en sväng till Harrys för att sedan gå vidare och dansa på Bond. Där brukar det vara "köttmarknad" men igår var nog det värsta jag varit med om.... haha... Men vi hade iaf sjukt skoj! Tack tjejer för en underbar kväll!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Lina säger:

    Koutsläpp...hahahahahaha så jävla bra =)Tack för en kanon kväll. <3

    2012-05-13 | 13:06:24
  • Jennie säger:

    Tack själv för en KANON kväll...<3

    2012-05-13 | 19:06:10
  • Åsa säger:

    Koutsläpp och köttmarknad!!! Haha....bonden i stan, hoppas ni inte hade gummistövlar på er och tog traktorn t krogen:)

    2012-05-15 | 13:05:24
  • Josefin säger:

    Låter som ni haft det toppen =)

    2012-05-16 | 20:53:30
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: