Helle

5/3

Kategori: Allmänt

Japp som jag trodde... vaknade imorse och hade feber och ont i halsen. Det värsta är att mina "knölar" i magen blir så grymt svullna när jag har feber och sånt. Om dom känns innan så kan man juh lugnt säga att det känns ännu mer när man har infektion i kroppen. Jag är juh absolut ingen läkare men jag känner min kropp ganska väl vid detta laget och tror garanterat att det har nåt samband. Men har sovit typ heela dagen idag och nu känns det mycket bättre... så jäkla konstigt. Så nu bestämmer jag att det får vara slut med massa negativitet. Den sista tiden har det varit alldeles för mycket av det. Kan vi bestämma det tillsammans nu? Bra bra saker som ska hända framöver....
Om ni har lite över så gå gärna in och kolla mammas blogg, hon kunde inte riktigt låta bli :)
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Håller med! Gärna massa bra saker..!!

    2012-03-06 | 03:36:24
  • Susann säger:

    Tack för reklamen =)

    2012-03-06 | 09:29:16
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Jag är med!! Bara massa bra saker hädanefter!! Hoppas du ger febern en riktig match!!

    2012-03-06 | 21:36:11

Kommentera inlägget här: