Helle

28/7

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Göteborg var jättemysigt men väääldigt varmt :) Blev inte så jättemycket shopping, det var mest rea överallt och jag gillar verkligen INTE rea.... Har inte tålamod att gå runt och leta. Vi myste mest på uteserveringar och strosade runt i solen. 
 
Här är några blandade blider från senaste tiden. Underbara räkor i Göteborg.
Till höger ser ni Danne och en himla massa människor från Hoffmastro konserten på solgården i Tylösand.
MIn fina vän Linda nere till vänster.... Hade en dejt dag igår och började luncha med Linda. Mycket trevligt, brukar tyvärr gå alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses. Men det är alltid lika skoj att ses ändå!
 
Och sedan min nya plånbok.... va tvungen att köpa en som matchar mina väskor ;)
 
Dejt dagen igår fortsatte med kvällsmat med kusin Sandra. Det var så sjukt länge sen vi sågs... jag kommer knappt ihåg när det var sist :) Mycket trevligt kväll va det.... Nu jäkla ska det inte gå så lång tid till nästa gång :)
 
Ha en bra dag mina vänner!
Kraam ♥
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: