Helle

2/2

Kategori: Allmänt

Hade en jätterolig kväll med bröderna på RAW igår :) Bilder kommer....

Idag mår jag mindre bra.... sjukt ont i magen och mår lite illa :( Hatar att behöva erkänna att jag mår dåligt... Hatar att vara hemma från jobbet för att jag är "sjuk" Fasen jag vill juh va som alla andra och må bra.... Vill inte känna  mej annorlunda... Men jag måste lära mej att lyssna på min kropp.... ibland blir det bara alldeles för mycket och då strejkar den. Går VARJE dag och mår småilla och har ont i magen...magen funkar liksom inte riktigt som den ska... Kanske inte så konstigt att det blir för mycket vissa dagar... Och nej jag vill inte att ni ska tycka synd om mej... jag tycker inte synd om mej själv... måste juh tyvärr acceptera detta. Men ibland är det bara så skönt att få det ur sig.... Just idag är "sån" dag.

Kraam ♥

Kommentarer

  • lina säger:

    <3

    2012-02-02 | 17:30:46
  • Malin säger:

    Skit är det.

    Kram

    2012-02-02 | 18:17:59
  • Hanna säger:

    Hoppas det känns bättre ikväll, aldrig kul att må dåligt men viktigt att lyssna när kroppen säger ifrån. Krya på dig <3

    2012-02-02 | 20:14:52
  • Josefin säger:

    Klart man måste få det ur sig!!



    Va kul att ni hade det bra på RAW =) Ser fram emot att se bilder!



    Kraam

    2012-02-03 | 10:24:19
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Hoppas magen och illamåendet har lugnat sig lite nu. Kämpa på min ängel<3

    2012-02-04 | 13:15:51
  • pippi säger:

    kraaaam

    2012-02-05 | 17:02:35

Kommentera inlägget här: