Helle

6/8

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
 
Var väldigt arg och ledsen igår och ibland kan det då komma lite hårde ord ur min mun... Inte alls meningen att ge någon dåligt samvete. Men är det något jag har lärt mej under denna resan så är det att ärlighet varar längst. En väldigt klok kvinna sa till mig en gång att om mina vänner ska vara ärliga mot mig så måste jag vara ärlig mot dom också. Det är så sant. 
 
Jag har väldigt svårt att sova på nätterna.... jätteskoj att vakna en extra gång för att hela sängen skakade... helt sjukt, jordbävning liksom haha.Fattade först inte vad det va, trodde att det blivit ett par morfintabletter för mycket ;)
 
Ha en bra dag mina vänner.
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Going!

    Jag och många med mig uppskattar din ärlighet och detta forum där vi får en möjlighet att läsa det som är så svårt att uttala med ord.

    De som har dåligt samvete har säkert en anledning att ha det också. Det är så lite som krävs för att visa omtanke. Och vår omtanke är du mer än värd!

    Se dina ord som en spark i baken istället.. Den där väckarklockan som påminner oss om att höra av oss, att höra av oss till alla som står oss nära. Det är ju så lätt!

    Jag har inte märkt ett skit av något jordskalv! Men två pipande kattungar har busat hela natten. Som jag skrev innan; vill du vara fostermamma så får du dem direkt. :)

    Stor kram älskade du!

    2012-08-06 | 11:21:39
  • Åsa säger:

    Jordbävning i hstd känns lite overkligt....men lite spännande ändå. Jag måste säga att jag älskar din ärlighet. Inte många som har modet att säga vad de tycker på det viset du gör. Tror det är en av många anledningar som gör dig så underbar:)

    2012-08-07 | 11:17:29
  • Emmy säger:

    Du sååå tuff å stark! Kram

    2012-08-08 | 21:42:29

Kommentera inlägget här: