Helle

14/8

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag första dagen efter semestern. Det gick ändå ganska bra måste jag säga.... med lite envishet och inte känna efter så klarade jag hela dagen. Somnade halv åtta på kvällen och sov till nio idag... hehe va nog ganska så trött :)
 
Annars då? Annars är det väl helt okey... förutom att jag tröttnat rejält på att säga att allt är okey när nån frågar hur det är. Skulle vilja säga att allt är bra och verkligen mena det.... 
 
För er som inte vet så har jag gått ner i tid på jobbet och jobbar just nu inte så mycket som innan... så idag är jag ledig :)
 
Ha en bra dag mina vänner! Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Va skönt med lediga dagar =) Det behöver man!
    Kraam

    2012-08-14 | 21:49:41
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se
  • Linda säger:

    Det var trevligt att se dig på jobbet igen! <3

    2012-08-15 | 09:54:17
  • Malin säger:

    Här är en liten tjej (och en större) som vill träffa dig snart!
    Kram!

    2012-08-15 | 19:28:02
  • Emmy säger:

    KRAM

    2012-08-16 | 22:09:35

Kommentera inlägget här: