Helle

1/4 - söndag

Kategori: Allmänt

Heeej bloggen ;)
Ännu en härlig helg som snart är slut.... (ni som inte gillar att läsa om hur bra jag har det eller hur bra jag mår just nu, kan juh sluta) Vet inte riktigt vad det är nuförtiden som gör att jag mår så himla bra :)
I torsdags va det premiär för Bulls uteservering och det gick juh inte att missa... fast det var kallt som fasen :) Blev en kort men väldigt trevlig kväll.
I fredags efter jobbet tog jag bilen och körde mot Hylte... Våldgästade bror och hans mycket trevliga granne. Blev ett par trevliga timmar i solen. Tyvärr blåser det lite väl mycket än för att man ska kunna njuta på riktigt. Men snart så..... :)
Lördagen åkte jag och mamma till ullared... Det var sjuuukt mycket folk. Och då är det INTE skoj. Men roligt hade vi, har inte skrattat så mycket på väldigt länge :)
Lördagen fortsatte med mys.... Jennie och jag va ute och åt god mat. Sedan blev det lite festligheter som slutade på stan. Bästa kvällen på länge :)
Så tack alla inblandade för en härlig helg!!
Obligatoriska pussbilden..... Allt för dej Lina ;)

Kraam  ♥

Kommentarer

  • Lina säger:

    Söta ni är....:-) <3

    2012-04-01 | 18:15:18
  • Susann säger:

    Ja riktigt kul hade vi :)

    2012-04-01 | 21:07:47
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Så gott att höra om hur du mår! GILLAS.

    Och JA din bror har en riktigt trevlig granne! hihi ( Inte inez eller dennis.....)

    2012-04-01 | 21:53:45

Kommentera inlägget här: