Helle

Torsdag 29/9

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det varit :) Jag skulle kunna tänka mej att fylla år varje dag..... så många som hör av sig och så mycket fina ord.... jag är helt rörd :)
Haft världens trevligaste kväll här i lägenheten.... fina presenter, god mat och väldigt trevligt sällskap :) Kan nog inte bli så mycket bättre..... ska visa er mina presenter nån dag :) Hoppas ni haft en lika bra dag som jag.

Det är det här jag kallar vardagslyx.... sånt som gör att livet är såååå värt att leva :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Var finns gilla knappen på blogg.se när man behöver den? ;),

    2011-09-30 | 06:57:51
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Jag vill också ha en "gilla" knapp!!! Du om nån är värd både gilla knapp, vardagslyx och framför allt: En underbar födelsedag!

    2011-09-30 | 21:50:41

Kommentera inlägget här: