Helle

Söndag 9/10

Kategori: Allmänt

Alltå jag vet inte vad jag ska säga.... era ord betyder hur mycket som helst! Att man vet att folk tänker på en, jag blir helt rörd. Tack!

Helgen har varit lite blandad.... i fredags åkte jag till Hylte, fikade med mina underbara bröder. På kvällen åt vi gott och kollade fotbollen. Åkte hem på fredagskvällen. Lördag lunch mötte jag upp Lina och Peter och åt en god lunch, mycket mycket mysigt var det!

Lördageftermiddag började jag känna mej lite dålig.... tog febern imorse och har då 39.3... fasen me inte alls vad jag räknat med. Fick till och med slänga ut mitt sällskap för att jag inte orkade vara social.... Så nu blir det soffan och kurering resten av denna dagen!

Hoppas er helg varit bra!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Jäkla massa influensor som går nu. Håller tummar o tår att du är bättre i morgon, puss.

    2011-10-09 | 18:26:20
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Krya-på-dig-kramar

    2011-10-09 | 19:47:55
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Malin säger:

    Vi håller här med!

    Kramar!!

    2011-10-09 | 20:05:01

Kommentera inlägget här: