Helle

Fredag 14/10

Kategori: Allmänt

Ja här har det juh varit tyst ett par dagar nu... och det är för att jag har varit inlagd på sjukhus. Fick åka upp i tisdagsmorgon för att jag inte kunnat sova nåt på hela natten för att jag hade sååå ont i magen plus att jag bara spydde.... Fy fasen vad rädd jag var. Tog en massa prover och gjorde en ny röntgen och det visade sig att jag hade infektion i njurarna och i blodet.... så fick ligga med antibiotika intravenöst i två dagar.... Fick åka hem igår och ska nu äta antibiotika i tablettform ett tag istället.... Så himla typiskt att det händer när mamma och pappa var iväg. Inte lätt att ljuga för sina föräldrar kan jag säga.... hehe.... men ville juh inte förstöra deras semester!
Tack så jättemycket till alla som funnits där för mej! Hade inte klarat det utan er....!

Hoppas allt är bra med er!

Kraam ♥

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Gumman stackare, tänker massor på dig! Har tyvärr inte ditt mobilnummer då kunde jag ju skrivit där i stället. Jag tänkte jag kommer på ditt lilla kalas, gummen får jag fira med på fredagen istället. Bamse kram från mig!!!

    2011-10-14 | 13:42:25
  • malin ahlqvist säger:

    Aj då=(Tur att allt gick bra iallafall och du kom i goda händer.Hoppas att du blir piggare snart!!kram kram

    2011-10-14 | 15:43:55
  • Susann säger:

    Ja så jäkla typiskt !!! Små vita lögner är tillåtet ... annars hade jag ju tagit taxi hem.

    Puss o kram

    2011-10-14 | 16:11:31
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    KRAM!!!

    2011-10-14 | 17:18:17
  • Malin säger:

    Massa krya på dig kramar från mig! Vi ses om 2 veckor, kul ska det bli :) KRAM

    2011-10-14 | 17:54:54
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Bernt säger:

    Många kramar på dig. Du har ju undebara föräldrar

    L& B

    2011-10-14 | 18:55:05
  • Josefin säger:

    Men fy =( Vilken tur att du åkte upp till sjukhuset!

    Massa krya på sig kramar från mig!

    Hoppas de där basisluskerna låter dig vara nu!!

    Kraam ♥

    2011-10-15 | 08:09:13
    Bloggadress: http://josefin-skriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: