Helle

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Heej!

Allt bra med er? Jag är helt slut nu... precis kommit in från en powerwalk/löprunda. Så skönt! Dagen har varit bra, gott att va tillbaka på jobbet :) Var bara borta två dagar förra veckan men saknade det redan.

Gårdagen spenderades i Smålandsstenar där jag var och fikade hos en gammal kompis och hennes familj. Hur mysigt som helst. På kvällen så lagade jag mat till familjen i Hylte. Var tvungen att testa en sak som jag tänkte jag skulle göra på Eas student... och jäkla vad gott det blev. Vanilj och lime pannacotta.... Så det får det bli på studenten.

Hoppas er start på veckan varit lika bra?

Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Åh så gott det lät med pannacottan =) recept?

    Kramis

    2011-05-16 | 19:57:22
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • jennie säger:

    Fan så duktig =) kunde du inte dragit med mig ut =)

    Det lät väldigt gott det du hade gjort, kanske kan testas på någon tjejfest framöver =)

    Ha det så bra vi hörs puss kram

    2011-05-16 | 21:54:58
  • Susann säger:

    Ja det va riktigt gott !!

    Testa gärna lite fler sorter innan vi bestämmer oss ;-)

    2011-05-17 | 09:24:43
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Håller med Jennie.

    Du fixar mat nästa tjejfest, jag står för lokal, och daiquris =)

    2011-05-17 | 10:24:11
  • Bernt P säger:

    Kan även ställa upp som testpilot L&B

    2011-05-17 | 19:28:51

Kommentera inlägget här: