Helle

Tips

Kategori: Allmänt



Prisbelönta neuLash är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning, med påstrykning en gång dagligen.

Så här beskrivs denna produkt på hemsidan och den har jag provat i ca 2 månader nu och den funkar! Är verkligen jättebra.... Fransarna blir längre och jag upplever det som att det blir bättre kvalitet också. Tyvärr är den lite dyr. Så idag har jag och Charlotte hittat en försäljare på Ebay som vi hoppas kan skicka till Sverige. Kommer ha väldigt svårt att sluta med den nu :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Snart Mors dag tror jag =) Eller så har jag säkert namnsdag nu snart nån dag .....

    2011-03-24 | 19:52:27
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: