Helle

Hade jag bott i Stockholm så hade jag varit kändis

Kategori: Allmänt

Ja det är faktiskt sant.... eller kanske hade blivit kändis :)

Det är så att min vän Lina hade anmält mig till en tävling där man kunde vinna ett par Christian Louboutin skor (självklart hade du fått låna dom när du ville) Hur gulligt är inte det liksom? Men tyvärr så vann jag juh inte....
Men Lina hade fått ett mail från Mastiff (tror jag det va) ett produktionsbolag. De hade frågat om mig och ville att jag skulle vara med i deras nästa storsatsning på tv..... men eftersom jag inte bor i Stockholm så gick det inte.
Jag hade ALDRIG velat vara med i tv så men bara att de frågar är juh ganska häftigt :)
Men iallafall så tror jag att det något av det snällaste någon gjort mot mig.... Att tänka på mig när det gäller en sån tävling. Som vi sa Lina ibland måste man använda cancerkortet eller hur ;) Bara att fortsätta tävla.... haha... nä skojar bara. Men Lina jag uppskattar det jättemycket ♥

Kommentarer

  • Lina säger:

    Det kortet får man ju spela SPECIELLT när det gäller ett par louboutin =) Älskar dig min vän <3

    2011-03-20 | 12:29:27
  • susann säger:

    Åh va gulligt gjort :)

    2011-03-20 | 14:01:22
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Josefin Bengtsson säger:

    Va fint gjort =)

    Glad att du uppdaterar, har saknat dina inlägg =) Kramis

    2011-03-20 | 19:26:41
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här: