Helle

God Kväll!

Kategori: Allmänt

Hej snyggingar!

Hur är det med er idag? Jag mår bra, fullt upp som vanligt! Varit på jobbet ca 11 timmar idag, det är tur att man gillar sitt jobb :) När jag kom hem så va det dags för lite träning idag blev det löpning intervaller.... jobbigt men skönt efteråt. Är inne i en period där det känns som att jag bara äter och äter och kan äta hur mycket som helst utan att bli mätt..... inte alls bra. Då gäller det verkligen att träna, det är juh för fasen snart bikinisäsong.... :)

Nu ska jag testa mitt nya te som jag fick i present i helgen.



Prinsess-te med smak av champagne och jordgubbar, passar mig perfekt :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ojojoj.... nu har du skrivit så mycket skoj att jag inte har hunnit med att kommentera!! Men jag håller med Josefin, jag har saknat dina inlägg. Tyckte det var fint/häftigt/coolt/spännande vad Lina hade gjort och att de hörde av sig från Mastiff. Det gäller ibland att satsa allt på alla kort man har på hand.

    2011-03-22 | 23:32:54
  • Åsa säger:

    Ojojoj..... nu har du skrivit så mycket skoj att jag inte har hunnit med att kommentera!!! Men jag håller med Josefin, jag har saknat dina inlägg. Tyckte det var fint/häftigt/spännande att läsa om vad Lina gjort. Speciellt att Mastiff hörde av sig efteråt. Ibland måste man satsa allt på de korten man har på sin hand. Många kramar till dej <3

    2011-03-22 | 23:38:38
  • Josefin säger:

    Åh så gott det lät =) Uppdatera hur det smakade. Kanske får jag ta mig en tripp och inhandla jag med, har presentkort som gör shoppingen extra kul, hihi =) Kramis

    2011-03-23 | 10:31:58
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • susann säger:

    Ja många inlägg, det gillas =)

    2011-03-23 | 13:20:22
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Gott! Håller med passar dig perfekt!

    Var har du köpt dom fina ljusstakarna?

    2011-03-23 | 18:08:43

Kommentera inlägget här: