Helle

8 mars

Kategori: Allmänt

Stressig dag idag.... mycket att göra på jobbet. Men roligt!
Efter jobbet så var jag på ansiksbehandling så himla skönt, somnade nästan :) Är så glad att min hy inte tagit så mycket stryk efter alla dessa gifter.... Tackar de bra produkterna för detta!

Ikväll har jag och Eas ätit sushi, sitter nu och väntar på att Big Brother ska börja.

Försvinner nu bort ett par dagar.... så att ingen undrar vart jag tar vägen :) Hörs när jag börjar må bättre igen!


"Lilla" Eas som ska va mitt sällskap imorgon!

Hoppas allt är bra med er?
Kraam♥

Kommentarer

  • susann säger:

    Trodde först ni varit ute igår ... haha... men sen såg jag ju att det va ett gammalt foto !!

    Hoppas allt går fort o bra idag, o att inte Eas förvirrar sej bort i jakt på kaffet =)

    2011-03-09 | 08:41:05
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Hoppas allt går bra och att du får må så bra du kan efteråt <3

    Kram

    2011-03-09 | 11:59:35
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Malin säger:

    Hoppas allt gick bra för dig idag..

    Tänker på dig!

    2011-03-09 | 20:10:54
  • Åsa säger:

    Håller också tummarna att det går bra och att du inte kommer må allt för dåligt. Haha....trodde precis som Susanne.....typ... har de öppnat uteserveringarna redan? Men det var för bra för att vara sant. Många kramar.

    2011-03-09 | 22:40:27

Kommentera inlägget här: