Helle

Dagen efter

Kategori: Allmänt

Ni är jättemånga som undrar hur jag mår och hur det går, jag är så glad att ni bryr er. Ni ska veta att jag tror faktiskt att alla positiva tankar hjälper så våga inte sluta med det ;)

Kvällen igår gick jättebra, va uppe hos bror och hälsade på drack kaffe och spelade tvspel. Jättemysigt. Sen när jag kom tillbaka till mamma och pappa så började jag känna av illamåendet, men jag vägrade att ta fler kortison tabletter. Så jag gick och la mig istället och det hjälpte faktiskt.

Idag har jag jobbat fram till lunch ungefär. Det gick också ganska bra, har illamående känslor och det typ hettar på hela kroppen, svårt att förklara men känns som att man har feber typ. Röd i ansiktet och på armarna. Nu har jag sovit ett par timmar. Jag är nog tröttare än vad jag tror men samtidigt är jag så himla envis så jag visar inte gärna det. :)

Men nu är jag ledig fram tills tisdag och till dess så ska det ha ordnat upp sig tycker jag. Nej jag VET att det har ordnat upp sig tills dess :)

Måste tipsa om gulliga Josefin som gör jättefina smycken och som i januari och februari har bestämt sig för att hjälpa mig och min insamling Josefin. Tack ♥ Gör ett besök på hennes sida!

Hur är det med er? Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

  • Emma säger:

    TACK vännen för dina fina kommentar hos mig, gjorde mig så glad! : - )



    Skönt att du mår hyffsat bra efter behandligen. Att vila hjälper nog dig mycket tror jag! O jösses så skönt för dig att vara ledig till tisdag!



    Snäll Josefine är som hjälper dig med insamlingen! Jag vill också hjälpa att nå målet, såg att hon länkat till din "användare" hos fonden. Är de okej om jag gör likadant på min blogg? Säg till om du inte vill!



    Många Kramar

    2011-01-13 | 16:56:59
    Bloggadress: http://jemsi.blogg.se/
  • En norska med stor röv säger:

    Heja Helle friskt humör det är det som susen gör!!!!

    Vi ger aldrig upp om inte du gör det!!!!!!

    2011-01-13 | 17:08:49
    Bloggadress: http://rakna.,blogg.se
  • Anonym säger:

    Hoppas inte Du mår alltför dåligt, och att Du får ha kvar din positiva energi. Tänker på Dig. /pippi

    2011-01-13 | 17:29:28
  • Emma säger:

    Nu har jag gjort ett inlägg på min blogg! Kika in & se om de är okey annars tar jag bort de med desamma!



    KRAAMAR till dig gumman

    2011-01-13 | 17:58:22
    Bloggadress: http://jemsi.blogg.se/
  • Amanda A säger:

    Som ny bloggläsare ville jag vara säga hej och sända en styrkekram. Beundrar din enorma energi och vilja, fortsätt så!

    2011-01-13 | 20:19:27
  • Anonym säger:

    positiva tankar är det gäller, hoppas det är bra och inte allt för dåligt. KRAM!

    2011-01-14 | 02:50:10
  • Malin säger:

    Hoppas du mår bättre idag.

    Hoppas du får bra bra helg!

    KRAMAR!

    2011-01-14 | 12:22:25
  • Åsa säger:

    Du har en inställning som heter duga!!!! Det gör mig så glad att läsa om din kämparglöd och att du inte ger dig i första taget. Glad och också stolt att känna en tuffing som du. För envis tuffing är just vad du är, fortsätt så!!! Många kramar

    2011-01-14 | 12:57:23

Kommentera inlägget här: