Helle

Beroende av Beverly Hills?

Kategori: Allmänt

Har varit en härlig dag! Åt lunch med världens bästa pappa på Harrys och sen fick han hjälpa mej att sätta upp min nya lampa. Jag hade klarat det själv men är tyvärr lite för kort ;) Tack för hjälpen det blev så himla bra!


Härlig slappeoutfit idag! Mobilkameran är sådär bra..... ;)

Resten av dagen har bestått av att jag har börjat plocka bort mina julsaker och rensa i lägenheten, det behövs verkligen kan jag säga. Ett par avsnitt av Beverly Hills har jag också hunnit med.... är heelt fast kan inte sluta kolla :)

Hoppas ni har en trevlig lördagskväll! ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Snygging! =)

    Hoppas du har en bra lördagkväll

    2011-01-08 | 22:07:53
  • Åsa säger:

    Snygg skjorta. Hoppas det blev bra med lampan. Det är till sådana saker det är bra att ha en hjälpande pappa:)

    2011-01-09 | 16:21:44

Kommentera inlägget här: