Helle

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Hej!

Hur är det med er? Haft en bra helg? Min helg har varit så himla bra :)

Lördagskvällen hemma hos Jennie var helt perfekt, jättegod mat och underbart sällskap. Spelade även Kinect och det var sååå roligt. Länge sedan jag skrattade så mycket. Blev också en liten utgång, mycket lyckad sådan. Bästa kvällen på länge :) Bilder från denna kväll kommer!

Igår åkte jag till Hylte och blev bjuden på 3 rätters inte helt fel att bli bjuden på god mat 2 dagar i rad, lyxigt!

Jag har sagt det innan men jag måste säga det igen :) Jag har verkligen världens bästa vänner och familj, hade aldrig överlevt utan er ♥

Ha en bra dag! Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Härligt med sådana helger dom du haft. Man bär med sig dem länge o blir glad när man tänker på dem. Min helg har bestått av dop, AW som slutade m pokerkväll och lite jobb. Håller på att packa ner mitt liv i kartonger så allt känns lite smårörigt just nu. Ha en bra måndag<3

    2011-02-28 | 09:42:16
  • Josefin säger:

    Låter härligt =)

    Vad är Kinect? =)

    Kram

    2011-02-28 | 10:13:55
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • susann säger:

    Tack för sällskapet igår o idag !



    Nästa gång kommer vi till dej o äter ;)

    2011-02-28 | 18:50:10
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Låter kanon!

    Jag undrar om lammet blev bra??? Hihi..

    2011-02-28 | 20:36:53

Kommentera inlägget här: