Helle

6/2 2011

Kategori: Allmänt

Underbara helg jag vill inte att den ska vara slut. Igår var en mycket lyckad kväll. Det bästa sällskapet och god mat!
Jag är så glad över att ha så fina vänner! Tog tyvärr inte så många bilder igår men bjuder på två iaf.....





Idag började jag och Åsa dagen med att äta frukost på Espresso House, lyxigt och gott. Nu har vi bänkat oss i soffan framför Beverly Hills. En riktig mys söndag!

Hoppas allt är bra med er och att er helg har varit lika bra som min?

Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Ser jättemysigt ut =) Min helg har oxå varit bra, go mat o trevligt sällskap varenda dag.

    2011-02-06 | 15:07:56
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Åsa säger:

    Jag har förflyttat mej från din soffa till min soffa. Är trött.....jättetrött.....har insett fakta, jag är inte 18 bast längre. Känner mej som 68 eller nåt.

    2011-02-06 | 19:14:33
  • Åsa säger:

    Men trevligt hade vi. Får vi göra om snart. Tack för en skoj o lite galen helg.

    2011-02-06 | 19:15:48

Kommentera inlägget här: