Helle

Hej och välkomna till min nya blogg ;)

Kategori: Allmänt

Hur har ni det hemma i sverige?
Här är allt jättebra.... varmt som sjutton, men vi klagar inte :)
Vi har verkligen semester.... solar, badar, promenarar, äter och sover... det är vad vi gör ungefär! Har haft väldigt mycket tid till att tänka och diskutera om hur jag vill att mitt liv ska se ut....  inte så att jag är missnöjd just nu men heller inte helt nöjd.... Så denna hösten kommer att vara en ta hand om mig själv och må bra höst.

Ta hand om er!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Låter härligt Helle! Njut lite för mig med ;)

    Ha en fortsatt bra vecka :) Kram

    2011-08-22 | 15:38:30
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Charlotte säger:

    Hå, hå! Jag ser fram emot att höra om dina planer!

    Fortsätt att NJUTA!

    2011-08-23 | 07:38:01
  • Josefin säger:

    Låter underbart =)

    Här hemma va det hela 8 grader i morse ;-)

    Kram

    2011-08-23 | 18:10:01
    Bloggadress: http://josefin-skriver.blogspot.com
  • Åsa säger:

    Skönt med värme god mat och lite egen tid:) njuuut för fullt!!

    2011-08-24 | 18:49:05
  • Malin säger:

    Härligt att ni gottat er! Låter verjligen som semester. Skönt att hinna fundera o diskutera med den bästa...

    Kram

    2011-08-24 | 21:29:55

Kommentera inlägget här: