Helle

Ännu en härlig helg

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag ner till Helsingborg och hälsade på bästa Anna-Karin. Var juh även helsingborgsfestivalen... sååå himla skoj det va. En av dom roligaste kvällarna på länge :) Tack A-K ♥

Lördagen spenderade jag mestadels i Ugglarp... hängde med mamma, Malin och Nellie.... mycket mysigt! Igår va meningen att jag skulle vara i stugan hela dagen/kvällen.... men det började spöregna och mitt humör var inte direkt på topp. Ännu en gång förstår man hur snabbt livet kan förändras.... Så jag åkte till Hylte och umgicks med min underbara familj istället. Ibland klarar man inte av att vara själv helt enkelt.....

Nu bakar jag muffins och i eftermiddag ska jag skjuta lerduvor.... Haha, ska bli spännande ;)

Har ni haft en bra helg?

Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Låter KUL med lerduvorna, uppdatera om hur det va =)

    Helgen här har varit ganska lugn. Kram

    2011-08-01 | 16:04:43
    Bloggadress: http://josefin-skriver.blogspot.com
  • susann säger:

    Alltid trevligt när du kommer , vilken än anledningen är :)

    2011-08-01 | 20:40:33
  • Malin säger:

    Blä för den jäkla sjukdommen..



    Hur gick det med duvorna??

    2011-08-01 | 21:05:17
  • ak säger:

    Har alltid lika kul med dig vännen. Har minne av att vi sjöng välldigt mycket iaf <3

    2011-08-08 | 10:43:19

Kommentera inlägget här: