Helle

Onsdag

Kategori: Allmänt


Just nu känns det som att tiden gärna får gå snabbare....

Sova, sova och sova. Det är ungefär vad jag håller på med om dagarna. Mår juh inte direkt bättre med feber och världens hosta. Allt på samma gång.... fast kanske bättre det så att jag inte blir sjuk igen nästa vecka! Ville bara säga att jag lever trots jäkla skitbehandlingen. Än en gång är det skönt att veta att så många faktiskt tänker på mej och bryr sej. Alla visar det olika men jag blir lika glad hur man än gör och det hjälper väldugt mycket!
Nu ska jag gå och hämta min post och hoppas på att dom sista avsnitten av Beverly Hills har kommit. Om jag nu orkar se på dom :)

Hoppas allt är bra med er? Ge varandra en stor KRAM idag och tänk på mej.... För det hade jag verkligen behövt! Det är det lilla som gör så mycket kom ihåg det.

Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Jag tänker på dej ungefär varannan minut ... o jag hade ju velat att du skulle varit här så jag kunde skämt bort dej lite iaf, o så hade du fått en kram oxå. Hoppas att du SNART blir bättre. Puss puss

    2011-04-13 | 19:09:39
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Tänker på dig osså! Här hade du fått en kram av mig o en kram av liten här. Hon har fått dille på pusssjukan osså så den hade hon nog smittat dig med...

    KRAAAAAM!!!!

    2011-04-13 | 19:51:39
  • Emmy säger:

    Jag tänker på dig....ofta!!! Krya på dig! Om du ska titta på Bevely Hills så blir du nog snart bra för d e ju världens bästa serie, hälsa Dyllan!!!

    2011-04-13 | 20:15:16
  • Charlotte säger:

    2011-04-14 | 07:42:09
  • Josefin säger:

    Tänker på dig <3

    Och här kommer en stor kram!!!

    På söndag ska jag sälja änglar på en marknad, fortsätter att skänka till din insamling <3

    Kram

    2011-04-14 | 09:27:04
    Bloggadress: http://josefinskriver.blogspot.com
  • Malin säger:

    Krya på dig!

    Kram

    2011-04-15 | 12:40:33
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Ellen säger:

    Sänder dig en styrkekram!!!!!!!!!!!!!!! Känner du den.... häääär kommer den.... kaboooom!!!!!!!!!! Cyberkram liksom!

    Lite dåligt med inlägg det håller jag med Susann om.... skärpning! Vi tar allt.... klädtips, drinktips och knasiga foton på din morsa!

    2011-05-12 | 15:56:12
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: