Helle

28/9

Kategori: Allmänt

Åh vilken härlig dag det blev igår. Vilken energi jag fick. Var på jobbet och träffade härliga kollegor. Jag bjöd på tårta och vi hade det väldigt trevligt. Saknar dom riktigt mycket faktiskt. Efter det blev de fika med Dan, också väldigt trevligt. Av honom fick jag en present.
 
 
En riktig ego-tavla. Nä men den va jättefin, det har han gjort bra! Tack Dan!
 
Va väldigt trött sen igårkväll.... somnade tidigt och sov idag till 10.00.... oopps. Om det är något som jag är bra på just nu så är det att sova. Hehe.
 
Ha en härlig fredag mina vänner.
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilken fin tavla!

    2012-09-29 | 10:09:11
  • Anonym säger:

    Du får energi och du ger energi, visst är det fantastiskt!
    Mycket snygg tavla!

    Hörs senare födelsedagsbarnet! :) HURRA, HURRA, HURRA!

    2012-09-29 | 11:01:46
  • Josefin säger:

    Vilken JÄTTEfin tavla =)

    2012-09-30 | 16:07:54
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se

Kommentera inlägget här: