Helle

11/11

Kategori: Allmänt

En helg med mycket blandade känslor är snart slut. Det vanliga med smärta, illamående och kräkningar. Det har blandats med goda middagar, fikor och undebara människor.
Tar jag mig bara tiden att ta det lugnt och vilar en hel del så får jag ut mycket mer av dagarna. I fredags eftermiddag/kväll var det fika på glasberget. Jag, Jennie och Lina hade en väldigt mysig stund. Det var väldigt mycket känslor inblandade den kvällen. Det är så skönt att kunna skratta men även gråta tillsammans med sina vänner. Det känns så ärligt och äkta. Jag har sagt det innan men måste säga det igen, jag har världens bästa vänner. Jag älskar att vi kan prata om allt tillsammans.
 
Lördagen började med fika på glasberget igen.... ja jennie jag ska ta med eget kaffe nästa gång ;) Denna gången var det jag, Jennie, Hanna, Åsa och lilla Sanna. Mycket trevligt att gosa med sitt lilla fadderbarn. Får ta tillvara på tiden när dom är här och hälsar på. Skit att vi bor så långt ifran varandra :( Sedan va det dags för Farmor och Farfar att bjuda på hemmagjord ärtsoppa. Riktigt gott och det passar så bra denna årstiden. Dagen avslutades med soffhäng med Danne, några filmer och sedan somna i soffan. Som sagt en riktigt bra helg som blandas med det dåliga.... Men just nu väljer jag att fokusera på det som är bra och ger mig energi :) 
 
Måste även bli bättre på att fota och lägga ut lite bilder... vet att det är mycket roligare att läsa då. Det tycker jag själv. Ska försöka bättra mig på detta. 
 
Hur har er helg varit mina vänner? Berätta gärna, alltid skoj att läsa :)
Ta hand om er!
 
Kraaam ♥
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Vad roligt att läsa om din helg verkar ha varit en mysig sådan :) jag var i hylte en snabbis idag dels för att fira pappsen men också för att hänta hem min gamle farfar som varit på besök :) hoppas vi ses snart min vän kramar <3

    2012-11-11 | 21:00:06
  • Pia säger:

    Låter som en redigt mysig helg!! Jag har me haft det gött sovit länge och druckit vin ;)

    2012-11-11 | 23:41:07

Kommentera inlägget här: