Helle

20/12

Kategori: Allmänt

Hallå!
Hur är läget med er? Här är det sådär... som vanligt då. Hade två bra dagar i början av veckan då vi faktiskt va inne i stan. Gick en liten runda på stan, sov i lägenheten och hälsade på på jobbet. Sen när jag kom tillbaka till Hylte var det ungefär som att jag fick betala tillbaka för att ha haft två bra dagar. Mått skit nu igen. Hade besök av läkarna här hemma igår och då bestämdes det att vi ska fortsätta med dropp lite då och då. Kanske två gånger i veckan. För att hålla näringen uppe. Jag kan juh inte lita på att jag får behålla eller kan äta nåt. Så imorgon ska jag faktiskt prova att få dropp på förmiddagen här hemma. Det ska då gå på 6 timmar. Så jag har hela eftermiddagen/kvällen ledig och mår då förhoppningsvis bättre. Kanske kan få ut nåt av den tiden. 
Det var bara lite uppdatering om hur jag mår. Vet att jag inte har nåt alls skoj att skriva om just nu. Men jag orkar inte riktigt lägga energi på det. Jag hoppas att allt är bra med er iaf?!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det är så hemskt. Har aldrig kännt sånt hat till något som man gör med cancer.
    Tack för en mysig torsdag.
    Love U!

    2012-12-22 | 09:39:04
  • Veronica säger:

    2012-12-27 | 06:31:45

Kommentera inlägget här: