Helle

8/1

Kategori: Allmänt

Det nya året började juh lite sådär.... Fick bli ett besök in till sjukan efter en helvetes jobbig natt.Kunde inte sova, spydde konstant och hade så jäkla ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Ja det var inte skoj. 
Började med att jag fick tömma mgen på ca 1,5 liter vätska/blod. Kom sedan fram till att de andra som är så svullet i/på magen är mina jäkla knölar. Dom är inte sköna kan jag säga....Vad jag förstod så går det inte att göra så mycket åt dessa knölar. Höjde även mina plåster, mot smärtan. Men illamåendet är också svårt att göra nåt åt tydligen. Ska prata med sköterskan i telefon imorgon igen och se om dom har kommit fram till nåt nytt, kanske några nya tabletter. Just nu kan jag knappt resa mig upp ur soffan/sängen eller säga en hyfsat lång meing till någon utan att jag ska spy. Jag hatar detta!!! 
 
Hur har ni det? Är ni ute och åker skidor? Börjat jobba igen? Några nyårslöften kanske? Vad händer mina vänner? :)
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Ellen Carlsson säger:

    Gott du är hemma igen vännen!
    Har satt igång med min joggning igen,,, röven ska ju mc-brallorna till våren ;-) Skönt att kuta även om det är jobbigt i början.
    Tänker på dig... MASSOR!

    2013-01-08 | 16:25:49
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se
  • Angela säger:

    <3<3<3

    2013-01-08 | 20:34:59
  • emmy säger:

    Är så ledsen för att du är sjuk...det berör mig och jag tänker mycket på dig och din familj. Absurt nog rullar ju livet på för andra...banta, städa, jobba, fixa!

    2013-01-09 | 17:13:25
  • Josefin säger:

    Blir ledsen att du mår så dåligt :-( Tänk om man kunde gjort något för dig för att underlätta i det jobbiga <3 jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag läser hos sig att du du är så positiv fastän du har både så ont och mår dåligt.
    Hoppas du kan få medicin som iaf gör det lite lättare <3
    Här har det inte blivit några mer nyårslöften än att jag ska ta vara på min lilla familj och glädjas för varje dag vi får ihop. Det är så lätt att hänga upp sig på

    2013-01-10 | 19:40:43
  • Josefin säger:

    Blir ledsen att du mår så dåligt :-( Tänk om man kunde gjort något för dig för att underlätta i det jobbiga <3 jag blir lika varm i hjärtat varje gång jag läser hos sig att du du är så positiv fastän du har både så ont och mår dåligt.
    Hoppas du kan få medicin som iaf gör det lite lättare <3
    Här har det inte blivit några mer nyårslöften än att jag ska ta vara på min lilla familj och glädjas för varje dag vi får ihop. Det är så lätt att hänga upp sig på småsaker helt i onödan ;-)
    Nästa vecka blir det lite skidsemester, hoppas på lagom kallt hihi :-)
    Sköt om dig! Kram

    2013-01-10 | 19:41:59
  • Malin säger:

    Usch!! Känner bara fustration med det förb ordet cancer. Hur mycket ska du orka.......

    Hr är det jobb, träning och så längtar jag mycket efter min tjej just nu...
    Love U!
    Ses snart hoppas jag.

    2013-01-11 | 14:37:51

Kommentera inlägget här: