Helle

26/11

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Dålig uppdatering igen.... ja jag vet det är dåligt. Men det är inte så jätteskoj att skriva att man mår dåligt hela tiden. 
Det värsta av allt i hela denna grejen är att jag måste se alla som jag tycker om må dåligt. Jag hatar verkligen det. Jag skulle göra vad som helst för att dom inte skulle se eller förstå hur dåligt jag mår. Det är inte lätt när man vet att det beror på en själv att de mår dåligt. Det gör ont i mitt hjärta av allt skit. 
 
Denna helgen har jag mått illa hela helgen. Har knappt kunnat röra på mej utan att jag har behövt spy.... Så det har blivit mycket soff/sängliggande. Är ändå så glad för mina vänner som tar sig tid att komma hit och hälsa på, det uppskattar jag.
Fick i torsdags världens finaste present av en av de finaste människorna jag vet. Gud vad glad jag blev och det betyder så himla mycket. Man ska visa vad man känner när man kan och innan det är försent. Glöm aldrig det! Som jag sagt innan, livet är kort och kan ändras mycket snabbt. 
Ta hand om varandra nu!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Puss till min finaste vän <3

    2012-11-27 | 09:58:12
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • Ellen säger:

    Jäkla kräkande... hoppas det ger sig någon gång :-( KRAM

    2012-11-27 | 19:01:07
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se
  • Elin säger:

    Kraamar

    2012-11-27 | 21:04:43
  • Angela säger:

    Kramar till hela fina familjen Westeborg <3 <3 <3 <3 <3

    2012-11-27 | 23:14:40
  • Frida säger:

    hej finaste! Hoppas det förbaskade illamåendet kan ge med sig lite snart, så du kan få njuta lite av dagarna. Vad roligt med present :) det förtjänade du verkligen. Snart är det jul och jag har inte köpt en enda julklapp :) alltid ute i sista stund :) ha en skön vecka vackra helena puss <3

    2012-11-28 | 09:20:19

Kommentera inlägget här: