Helle

19/11

Kategori: Allmänt

Hej måndag och ny vecka, 
Helgen har varit sådär... Började med att jag i fredags kände mej ännu mer hängig än vanligt. Visade sig då att jag hade feber. Den höll i sig och på lördagen började det även kännas som att jag hade urinvägsinfektion. Sved när jag kissade och jag va på toa va 5 minut ungefär. Det är verkligen inte en skön känsla.... Förutom detta så är det juh ändå som vanligt. Smärta i magen, illamående och ja allt det som det brukar vara. Just då kände jag att jag va väldigt trött på allt. Alltså räcker det inte med det jag redan har? Men jaja vi ringde in till "min" avdelning på sjukhuset. De är så himla snälla och bra där så de tyckte jag skulle komma in direkt och ta prover och kolla upp detta. Är så himla glad att jag slapp akuten eller åka till en vårdcentral. Det endra braiga i all skit är att jag får lite förtur ;) Det slutade iaf med att jag fick antibiotika och de tror att det är urinvägsinfektion. Man kan juh inte undgå att tänka på att det är den jäkla tumören som börjat trycka på fel ställe.... men som tur va så trodde inte dom det. Så vi tror på sjukan!  
 
Redan igår började jag känna mej mycket bättre. Så det kom ett härligt gäng på fika hit. Det gjorde hela min helg. Så mysigt! Såna eftermiddagar älskar jag.... Tack till er som va här ♥
 
Hur har er helg varit? Bättre än min hoppas jag?!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Fy för urinvägsinfektion! Tankade bensin i en dieselbil i helgen annars va den bra! Kram

    2012-11-19 | 16:28:33
  • Malin säger:

    Tack själv finaste. Förlåt för min reaktion men det bubblade över liksom...
    Hoppas vi ses snart igen!! Kram

    2012-11-19 | 20:10:05
  • ÅsaoSanna säger:

    Hej underbara du!! Skönt att slippa sitta på akuten eller på vc när man mår pyton. Båda ställena är ju mindre roliga. Gårdagen spenderade vi på Ikea precis som resten av smålands befolkning gjorde. Sådär lattjo......behöver jag säga att vi var på allmänt dåligt humör alla tre när vi kom hem därifrån?? Kram kram

    2012-11-19 | 20:57:19
  • Erika säger:

    Usch o fy!!! Skönt att du känner dej lite bättre! :)
    Kraaaam <3

    2012-11-19 | 21:41:29
  • Angela säger:

    <3<3<3

    2012-11-20 | 19:56:35
  • ELLEN säger:

    Urs för urinvägsinfektion... haft det en gång=INTE KUL!
    Min helg tillbringade jag på jobbet. Trevligt så länge det är trevliga och glada kunder :-D
    Martin fick sig en egen motorcross. Jag tycker det är helt okej så länge han kör i gångfart hihihi!
    Ha det bra stumpan,,, tänker mycket på dig och resten av familjen också!

    2012-11-20 | 20:06:17
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se

Kommentera inlägget här: