Helle

17/1

Kategori: Allmänt

Nu har jag testat att få en spruta 3/dag i 2 dagar för att försöka få bukt med illamåendet. Men nä det funkade inte heller på mej. Ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte alls att ha sköterskor springandes här så ofta heller. Känner man sig fast och instängd innan så är det inget mot vad man gör då. Det är en hemsk känsla. Så imorgon ska jag träffa läkare och sköterska på PKT igen och diskutera vad vi ska testa nu. Det är hemskt att må illa hela tiden. Kan juh säga att jag är riktigt jäkla trött på detta just nu.
 
Kraam ♥
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Usch, det lät inte kul! önskar att jag kunde göra något mer för dig än att bara skicka kramar!!

    2013-01-17 | 09:26:31
  • Joanna säger:

    Hoppas dom hittar något som kan lindra ditt illamående snart!! Tycker du är stark Helle! Ta hand om dig!

    2013-01-17 | 13:28:24
  • Ellen Carlsson säger:

    Va fa-an nu får det väl ändå räcka. Blir så jäkla förbannad på att det ska vara så svårt att få fram en medicin som gör att du slipper det här illamåendet nu. Fuck cancer så det skriker!!!

    2013-01-17 | 14:18:10
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se
  • Veronica Lagerkvist säger:

    Hej Helena.
    Tänker mycket på dig. Hoppas att läkarna kan hitta något mot ditt illamående....
    Tycker så synd om dig. Kanske inte det du vill höra men ingen borde gå igenom det du får göra. Om det är något som du/ni behöver ha hjälp med tveka inte att fråga. Jag och mamma ställer upp med det vi kan. Vet att du har många omkring dig men om det är något vi kan göra, vad som helst så bara hör av er...... Kram

    2013-01-17 | 18:30:41
  • Linda säger:

    Lycka till imorgon! Kram <3

    2013-01-17 | 19:08:34
  • Malin säger:

    Fuck Cancer!!!

    2013-01-17 | 20:01:46
  • Anonym säger:

    Tänker varje dag på dej och din familj.

    2013-01-27 | 16:20:27
  • Joanna säger:

    Hoppas dom hittar något som kan lindra ditt illamående snart!! Tycker du är stark Helle! Ta hand om dig!

    2013-01-27 | 21:06:27

Kommentera inlägget här: