Helle

9/10

Kategori: Allmänt

Som ni förstår har jag haft ett par riktigt jobbiga dagar. Jag har fortfarande så himla svårt att förstå att man ska få medicin som man mår så dåligt av för att sedan bara KANSKE man blir lite friskare... öhhh. Hur hänger det ihop liksom? Vi får väl se vad denna behandling gör för nytta. Något hoppas jag iaf, är inte alls sugen på att göra om den....
Känns fortfarande som jag har ballongmage. Men annars börjar det kännas ganska så mycket bättre. Så himla skönt. Överlycklig imorse för att jag vaknade och faktiskt kunde gå upp direkt och inte behövde ta morfin och ligga och vänta på att den skulle göra nytta. Idag blir det en tripp en till Halmstad för att hämta ut en massa tabletter och sådant på apoteket. Kanske en liten sväng på stan om jag orkar. Känner att det hade varit nice att se något annat än huset i Hylte just nu ;)
 
Ha det så bra!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Du är inte ensam om att hoppas på att det "blå giftet" ska göra lite nytta. Helst STOR nytta!! Tänkte jag skulle ta mig en sväng till Hylte till helgen. Stannar ett par dagar och förhoppningsvis blir det även en sväng förbi Åsbackagatan och stjäla en kram av dig. Det var länge sen nu och jag känner att jag vill ha en. <3

    2012-10-09 | 11:59:26
  • Malin B säger:

    Åh vad jag tänker på dig Helle! Jag hoppas innerligt att den blå sörjan gör det något bättre. Kämpa på!! STOR KRAM

    2012-10-09 | 19:24:27
  • Malin säger:

    Har tänk på dig extra mycket dessa dagar ska du veta.
    Hoppas du orkade en sväng på stan.
    Många kranar fina Helle!

    2012-10-09 | 20:11:59
  • Ellen säger:

    Massa styrkekramar till världens goaste Helle!!!

    2012-10-10 | 20:02:34
    Bloggadress: http://rakna.blogg.se
  • emmy säger:

    KRAM!!!

    2012-10-11 | 00:30:10
  • Josefin säger:

    Kraaam <3

    2012-10-12 | 07:10:56
    Bloggadress: http://minlillavarld.blogg.se

Kommentera inlägget här: