Helle

3/10

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Hur är det med er? Här är det sådär. Har sovit jättedåligt inatt... vaknat av att jag haft jätteont i magen/ryggen. Fått ta tabletter och försökt somna om, inte så jättelätt. 
Var även hos läkaren igår och kollade min vätskenivå i magen. Nu var det mycket vätska i magen igen, känns som en ballong ungefär :) Så imorgon är det dags för behandling. Först ska de tömma magen och sedan spruta in cellgift i samma hål. Ser INTE fram emot detta alls.... för det första gör det sjukt ont att sticka i magen, en ca 15cm lång nål rakt ner i magen. Ganska så svårt att bedöva så långt ner.... Men jag har juh inte direkt nåt val. Så bara att bita ihop och köra.....
 
För er som undrar hur det va på Ulvered så hade vi jättetrevligt. Men maten va sådär om ja ska vara ärlig... Förrätten va jättebra och god. Massa smårätter, nästan lite som tapas. Olika korvar och kött och sådant. Huvudrätten blev vi nog faktiskt ganska besvikna allihopa. Köttet va gott och så... men till det serverades rotfrukter, bara rotfrukter. Inga potatis eller nåt. Och väldigt lite. Jag själv äter juh inte så mycket så jag klarade mej. Men vi har juh tre karlar som äter ganska mycket... de blev nog inte jättemätta. Tyvärr. Men som sagt fint och mysigt ställe, bra service men maten drog ner betyget lite.... 
 
Ha en bra dag mina vänner!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Styrke Kramar till dig fina Helle!

    2012-10-03 | 12:49:32
  • Johanna säger:

    Tänker på dig vännen! Hoppas det kommer gå så smärtfritt som möjligt! Stor kram.

    2012-10-03 | 14:56:57
  • Anonym säger:

    Lycka till imorgon!

    2012-10-03 | 20:37:34
  • Charlotte säger:

    Massor med kärlek till dig min underbara!
    Stay strong - Du är den starkaste jag känner. ♥

    2012-10-03 | 22:17:06
  • Josefin säger:

    Usch det låter hemskt =(
    Hoppas det gått så bra som det kunnat <3
    Kraam

    2012-10-04 | 21:44:09
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se

Kommentera inlägget här: