Helle

24/10

Kategori: Allmänt

Hej onsdag. 
 
Allt bra med er mina vänner? Här är det som vanligt, tar en dag i taget. Idag är första dagen på väldigt länge som jag inte har något planerat och är helt själv. Det ska faktiskt bli väldigt skönt :) Jag har precis höjt min morfindos lite till så jag är lite extra trött. Det tar tid för kroppen att vänja sig vid det. 
 
Har hunnit med lite fika i dagarna. I måndags träffade jag Jennie och igår träffade jag Lina. Härligt.... som jag sagt innan de ger mej så himla mycket energi och jag är så glad att jag har dom, världens bästa! 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla skilda världar :) Ha en bra dag!
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mysigt med "skilda världar"! MÅNGA KRAMAR!

    2012-10-24 | 20:56:42
  • Anonym säger:

    Från Emmy

    2012-10-24 | 20:57:13

Kommentera inlägget här: