Helle

17/10

Kategori: Allmänt

Början av veckan har varit jättebra på många sätt och väldigt jobbig på många sätt.
Jag har fått träffa kompisar som jag inte träffar så ofta. De lever just nu precis så som jag hoppades att mitt liv skulle se ut vid denna tiden. Barn, villa och vovve typ... Jag är så himla glad för mina vänner. Önskar dom allt det bästa och dom är såå värda detta. Samtidigt kan jag inte låta bli att undra vad jag har gjort för att inte få ha allt detta. Jag blir så jävla ledsen när jag tänker på det.... Ledsen, arg och frustrerad....Många såna här saker gör att jag ibland känner att jag orkar inte mer.... Önskar ibland att allt bara ska gå fort så jag slipper allt detta. 
 
Ledsen att det blev ett sånt här inlägg men det är så jag känner just nu. 
Till mina vänner, missförstå mig verkligen inte vad jag skriver nu. Jag missunar verkligen inte er allt bra, det hoppas jag att ni förstår. Ni är så värda allt och jag vill inte att någon ska ta er ifrån det. Jag måste bara få ut mig all skit....
 
Nu ska jag gå och sova och hoppas att det känns lite bättre imorgon. 
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Ninni säger:

    Önskar så att det fanns någon/något gott väsen där ute i universum som kunde utplåna alla hemska, förödande sjukdomar och olyckor! När jag läser din blogg kan jag bara återigen konstatera att livet f*n inte är rättvist. Goda fantastiska människor som aldrig skulle göra en fluga förnär..?! Det är över mitt förstånd..

    Mängder av styrkekramar till Dig!

    2012-10-17 | 23:12:25
  • Susann säger:

    Förstår verkligen din känsla. O det är så j...la orättvist !!
    Älskar dej, vännen <3

    2012-10-18 | 08:30:58
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • Angela säger:

    <3

    2012-10-18 | 14:07:47
  • Josefin säger:

    Inga ord räcker till...så sänder bara en STOR kram <3

    2012-10-18 | 17:23:03
    Bloggadress: http://minlillavarld.blogg.se
  • Charlotte säger:

    När jag surfade in här hade jag på känn att du hade lättat på ditt hjärta lite.
    Jag älskar att du är såhär ärlig min vän!
    Men jag fullkomligt hatar att just du ska behöva känna och gå igenom det här!!

    Som tjejerna ovan skriver, det finns inga ord och det är så in i helvete orättvist!

    Vi är många som vill hjälpa och stötta dig samtidigt som vi vill sparka och slå på det som gör dig illa.

    Fortsätt att vara såhär ärlig och delge oss vad du känner och tänker! ♥

    2012-10-18 | 19:55:39
  • Malin säger:

    Kan omöjligt sätta mig in i din känsla. Kan försöka förstå...
    Blir så ledsen...

    2012-10-18 | 23:16:21
  • veronica Lagerkvist säger:

    Hej Helena.
    Sänder dig massor av styrkekramar. Det är viktigt att få vara arg, ledsen och frustrerad.... Man orkar inte alltid att vara stark. Det är klart att du undrar varför livet är så j-a orättvist. Tänker på dig.

    2012-10-19 | 10:02:37
  • Linda säger:

    Det är väl inget konstigt att du känner så... Det är ju verkligen sjukt orättvist! Be inte om ursäkt fina du! <3
    Livet har inte varit rättvist här heller, så mycket jag hade velat dela med min mamma.. <3

    Kram

    2012-10-19 | 10:08:43
  • Åsa säger:

    Du har verkligen inget att be om ursäkt för. Tvärtom är det livet som bör be dig om ursäkt för att det behandlar dig som det gör!
    Även om det gör ont att läsa om hur du mår och känner så älskar jag att du vågar och orkar vara så ärlig.

    Finner inga mer ord än att du är underbar<3

    2012-10-19 | 11:52:44

Kommentera inlägget här: