Helle

14/10

Kategori: Allmänt

Från att ha haft ett par jobbiga dagar som innan har jag nu haft ett par väldigt bra dagar. Varit i Ugglarp i det härliga höstvädret. Har sagt det innan och säger det igen jag älskar hösten :)
 
 
 
Igår hade jag världens mysigaste kväll med mina underbara vänner. Tack Jennie, Lina och Hanna. Jag blir alldeles varm i hjärtat av att ha så fina vänner som ni. Ni ger mig så himla mycket. Det spelar ingen roll vad vi hittar på vi har alltid sjukt skoj.... skrattar hela tiden. Vi har sjukt bra humor ;)
 
Vårt lilla gäng kommer juh snart att utökas med en liten bebis ♥
 
 
Finaste Lina med underbara magen ♥
 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag?!
 
Kraam ♥
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Håller med om att hösten kan va fin. Som vissa dagar varit nu. Men inte när vi sågs sist..... Brrrrr......
    Gott med en go helg! KRAM!

    2012-10-14 | 19:22:02
  • Ninni säger:

    Åh, vad härligt det ser ut!! Håller med dig om att hösten är en go och vacker årstid. Kram

    2012-10-15 | 06:17:09
  • Marie säger:

    Vad härligt att läsa att du mår bättre! Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva till dig men det är så svårt att veta vad man ska skriva. Hur som haver så kikar jag in med jämna mellanrum för att se hur det går för dig och jag tänker på dig ganska ofta och beundrar dig för att du är så stark genom detta!

    2012-10-15 | 14:19:47
    Bloggadress: http://sweetmary.blogg.se
  • Josefin säger:

    Oj vilka härliga bilder och skönt att läsa att du mår bättre =) Håller med dig om hösten, såna här dagar är den extra underbar =)
    Va roligt att Lina ska få bebis =) Stort grattis från mig <3

    2012-10-15 | 21:46:16
    Bloggadress: http://minlillavarld.blogg.se

Kommentera inlägget här: