Helle

6/6

Kategori: Allmänt

Skönt med ledig dag idag. Igår efter jobbet blev det lite mat på Bulls med Jennie och Lina. Mycket mysigt. Ganska så kallt fortfarande så vi blev inte så långvariga. Men vi hann juh iaf gå igenom det mesta som hänt den senaste tiden. (läs skvallra) ;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Har en "brännande" känsla i magen som går ut i njurarna. Efter jag har ätit får jag så jäkla ont att jag måste lägga mej ner och det känns som att jag kommer spy. Varit så i några dagar nu och det känns inte okey. Hoppas verkligen det går över snart. Sommaren knackar juh på och då hinns INTE sånt med.
Kraam ♥

Kommentarer

  • Susann säger:

    Nä det hinns verkligen inte med. Hoppas det känns bättre typ NU.

    Kramar till dej <3

    2012-06-06 | 18:22:28
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Hoppas det snart känns bättre!! Kram

    2012-06-06 | 21:01:26
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Skönt att få skvallra av sig lite. Det behöver man:). Däremot magont.....behövs inte.....så jag hoppas att det inser sitt eget bästa och försvinner....snarast!! Många kramar<3

    2012-06-07 | 10:44:13
  • Malin säger:

    Bort med det!!!

    Kram

    2012-06-07 | 18:46:32

Kommentera inlägget här: