Helle

27/6

Kategori: Allmänt

Åh vilket bra humör jag är på idag just idag mår jag väldigt bra!
Tack alla ni som skriver här, messar och hör av er. Det betyder så sjukt mycket.... Vet inte hur jag ska kunna tacka er. Stor kram till er alla!!
 
Har idag köpt ett par nya jeans.... Så jäkla nöjd. Som ni säkert känner igen så är det inte alls lätt att hitta jeans som man gillar och som sitter bra. Det gjorde jag idag, så nöjd. Lite ytlig glädje är alltid bra ;)
 
Fick även hem ett jättefint armband.
 
 
Ta hand om er!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så jäkla kul att höra! Du är världens tuffaste tjej!
    Jaaa kul med nya kläder! hihi

    Ha det bäst! KRAM

    2012-06-28 | 16:09:36
  • Jennie säger:

    Nu har jag läst hela din blogg. Jag hade ingen aning om detta Helena. Jag tänker på dig massor.

    Ska ta och köpa mig ett sådant armband nu på en gång!
    Kram Jennie

    2012-06-28 | 18:48:00
  • Åsa säger:

    Men gud vilket fint armband:) Lekfullt o ändå så snyggt. Matchar säkert dina nya fina jeans.

    2012-06-28 | 19:21:00

Kommentera inlägget här: