Helle

29/7

Kategori: Allmänt

Hade en riktigt härlig dag igår :)
Började med lunch på stan med hela tjejgänget som nu har utökats med lilla Sanna :) Väldigt skoj att vi kunde träffas allihopa. 
 
 
 
Igårkväll bestämde jag och JB oss för att gå ut och äta... jag var verkligen i valet och kvalet om jag skulle stanna hemma och mysa i soffan eller gå ut och vara social. Idag är jag väldigt glad att vi valde att gå ut och äta. Vi skulle bara äta och ta nån öl.... Men ni som känner oss vet juh att det lätt blir lite mer :)
Vi träffade två trevliga grabbar från Stockholm som vi hängde med hela kvällen. Var en väldigt lyckad kväll! Tack Jennie för att du drog ut mej och gjorde det till en riktigt skoj kväll! Lina vi saknade dej på Bonds dansgolv :(
 
Bästa JB ♥
 
Våra nya Hammarby vänner :)
 

Hoppas ni får en bra dag! Kraam ♥
 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Fina ni är mina vänner. Älskar er <3

    2012-07-29 | 13:06:18
  • Hanna säger:

    Oväntat att det slutade på bond =)

    2012-07-29 | 14:57:50
  • Malin säger:

    Härligt med lyckade kvälllar!!

    2012-07-29 | 20:58:51
  • Åsa säger:

    Sådana spontana kvällar brukar vara de bästa. Man går ut utan förväntningar och oftast blir det kalasbra:)

    2012-08-02 | 13:34:36

Kommentera inlägget här: