Helle

24/7

Kategori: Allmänt

Hej igen...
 
Okey jag erkänner att det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland. 
Har juh semester just nu och njuter för fullt... jag älskar verkligen mitt jobb och dom flesta av mina kollegor men just känns det väldigt långt bort att börja jobba igen....
 
Semestern har än så länge varit jättebra, en bra sak är att jag äntligen har "vågat" erkänna för både mig själv och min läkare att jag faktiskt har väldigt ont i magen/rygg ganska ofta. Var hos min underbara läkare förra veckan och han gjorde en liten undersökning som tyvärr visade att min största "knöl" har vuxit till det dubbla. Den är nu ca 10 cm i diameter och sitter ganska mycket i vägen för väldigt många organ. Har tidigare knaprat panodil och voltaren men nu har jag fått morfintabletter som ska hjälpa. Känns inte alls bra måste jag säga.... Jag hatar juh som sagt att visa och erkänna att jag har ont... men jag har just nu inget val.... Tabletterna hjälper sådär. Ska även göra en röntgen snart och verkligen se hur illa det är.... Det ger ångest.
 
Imorgon flyr jag Halmstad för en liten minisemester i Göteborg. Shopping, god mat och hotellfrukost. Bara för att jag är värd det!
 
Hoppas allt är bra med er?
 
Vill även säga tack igen till alla som bryr sig på olika vis. Familj och vänner utan er hade jag aldrig orkat. Ni betyder allt för mig!
 
Kraam ♥
 

Kommentarer

  • pippi säger:

    massor av kramar till Dig

    2012-07-24 | 22:31:39
  • Anonym säger:

    Du är så jäkla grym! Kämpa på!

    2012-07-25 | 00:06:58
  • Susann säger:

    Klart du är värd lite shopping o go mat :)
    Puss o Kram

    2012-07-25 | 07:00:06
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • Malin säger:

    Njut av semestern, hoppas götet levererar, du är en kämpe!! STORA KRAMAR TILL DIG!

    2012-07-25 | 18:14:14
  • Josefin säger:

    Jag är glad att du uppdaterar, kollar nästan varje dag =) Men är dålig på att kommentera, skärpning på mig =)

    Jag blir tårögd när jag läser vad du skriver. Finns inga ord som räcker till när jag vill skriva till dig ♥ Jag skriver, och suddar, skriver igen, suddar igen och till slut får jag knappt fram nåt som låter ok...
    Men jag tänker på dig Helena, massor!!

    Önskar dig en toppensemester i Gbg =) Håller med dig, klart du är värd det =)

    Kraam

    2012-07-25 | 22:04:08
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se
  • Malin säger:

    Fruktansvärt... Ord kan inte beskriva det...
    KRAM

    2012-07-27 | 10:51:02
  • Charlotte säger:

    Jättekul med en uppdatering!

    .. även om det inte bara är positiva och glada grejer du skriver. Håller med Josefin om att man skriver, suddar och skriver igen. Är stolt över dig och att du är så stark! Du är min hjältinna!

    Njut av helgen, kanske att vi ses! Om inte, så blir det en massa babbel på måndag. Göteborgsuppdatering vill jag ha!

    Stor kram Underbara! ♥

    2012-07-27 | 15:55:08

Kommentera inlägget här: