Helle

21/1 - snö?

Kategori: Allmänt

Varför? Jag vill inte ha nån snö nu.... jag som precis kommit igång med promenaderna igen.... Va ute en sväng innan men det är inte lätt att gå i detta väder alltså....

Hade en härlig fredag igår.... Började dagen med en frukost på Hotell Tylösand med mina underbara receptionskollegor. Lärarna va iväg på en utbildning  så då passade vi på att träffas ensamma... Mycket trevligt!


Fina utsikten från Hotell Tylösand!

På kvällen var jag ute och åt middag med fina tjejer.... Var verkligen en jätterolig kväll... länge sen jag skrattade så mycket :) Får verkligen inte gå så lång tid tills vi ses nästa gång!
När mammorna som va med blev lite trötta så fortsatte jag och Lina såklart... Blev en hel del dans på Bond :) Sådär underbart galet som bara vi kan ;) Såna här kvällar älskar jag verkligen. Det ger mej energi... fast jag va lite trött när jag vaknade imorse. Men det va det lätt värt!


Jag och Lina började med lite bubbel hemma hos mej.


Fina tjejer!

Nu ska jag alldeles strax äta fiskgratäng som jag har gjort själv! Blir en kväll i soffan med en bra film och kanske lite trevligt sällskap!

Hoppas ni har en skön helg!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Låter super kul!! Och dans!! Ååååå!!

    Här är det lugn hemma kväll med... Skönt.

    2012-01-21 | 22:16:15
  • Ida Börjesson säger:

    Vilken superbra dag och underbar kväll du/ni verkar ha haft! Härligt! Håller med dig om snön. den kunde vi lika gärna varit utan nu! kramar!

    2012-01-24 | 19:49:01
    Bloggadress: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här: