Helle

18/1 - över för denna gången

Kategori: Allmänt

Japp nu var läkarbesöket gjort för denna gången! Är juh egentligen inte alls farligt... men kan inte riktigt rå för hur jag känner inför detta. Vi satt bara och pratade, jag och världens bästa läkare! Han vill juh gärna se mej för att se hur jag mår... och visst det förstår jag väl. Men han sa än en gång att han verkligen inte förstår hur jag kan se ut och vara så pigg. Alltid skoj att höra! Så nu två månader tills nästa gång.

För övrigt har det varit en väldigt bra dag.... lönesamtal och det gick juh väldigt bra, jag är nöjd :)

Nu är jag helt slut... trött efter en lååång dag med mycket känslor.

Kraam till er alla fina som bryr er ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Kram till den fina Helle!

    2012-01-19 | 03:46:51
  • Susann säger:

    Kram till dej med, bästa vän <3



    Ja just det, lönesamtal....gott att du blev nöjd =)

    2012-01-19 | 10:10:15
  • Åsa säger:

    Skönt att ha det avklarat!! Nu är det som sagt ett bra tag till nästa besök:).

    2012-01-19 | 16:17:17
  • Malin säger:

    Skönt att höra Helle, STOR KRAM!

    2012-01-19 | 16:34:35
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: