Helle

12/2

Kategori: Allmänt

Ännu en härlig helg över. Började med ledig fredag, stros på stan, fika med Hanna, långpromenad i solen och avslutade med ett besök hos frisören :) Igår jobbade jag några timmar på förmiddagen. På kvällen kom bästa Jennie in till mej. Vi åt god mat och drack gott. En himla massa skitsnack, var jättelänge sedan vi sågs så det var väldigt välbehövligt! Blev även en sväng på stan, ett glas vin på Harrys och sedan dans på Bond! En mycket lyckad kväll. Tack Jennie ♥
Var två ganska så trötta tjejer som vaknade här imorse.... När Jennies skjuts kom och hämtade henne så gick jag ner till Gustafs och köpte mej lite mos.... bästa dagen efter :) Dagen idag har varit lugn.... långpromenad i snön och mys i soffan!

Måste bara säga att jag är så glad över att ha så många fina människor i mitt liv, jag känner mej väldigt lyckligt lottad som har er alla! Är just nu inne i väldigt bra period.... Gör sånt jag tycker om och verkligen tar vara på dagarna.... uppskattar dom små sakerna. Det tycker jag att alla borde göra.... Skjut inte upp saker, imorgon kan det vara för sent!
Lite djupa tankar såhär på söndagskvällen ;)




Kraam ♥

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tack själv underbara du det va väldigt trevlig och behövligt att få träffa dej =)

    Nu får vi ladda till nästa helg,då blir d alkoholfritt vin va ;)

    Ha det bäst puss kram

    2012-02-14 | 10:39:24
  • Malin säger:

    Helt rätt Helle! Ha en go vecka! Kram Malin

    2012-02-14 | 13:05:23

Kommentera inlägget här: