Helle

19/8

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Hur har er helg varit? Min har varit riktigt bra :)
I fredags hängde jag med Danne och Eas. Vi käkade pizza och kollade film.... riktigt mysigt! För en gångs skulle valde vi en bra film... vi brukar ha en förmåga att välja dåliga filmer. Kommer inte ihåg va den hette bara... :)
 
Igår fick jag besöka av Anna-Karin. Hon ska på bröllop och behövde såklart proffs hjälp ;) Nä men som många av er vet har jag juh ganska så mycket skor och väskor... så de va juh klart att jag erbjöd AK att låna. Du kommer bli såå snygg vännen! Hade en väldigt mysig dag.... Lunch och fika på stan. Sedan gjorde vi iordning lite picknick och åkte ner till stranden och satt där ett par timmar. Härligt!
 
Väldigt roligt att fler av er kommenterar... jättskoj att se vilka ni är som läser juh :) Fortsätt med det!!
 
Ta hand om er, Kraam ♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Lät som en riktigt trevlig helg juh! Och imorgon ska jag äntligen få veta din hemlis :).

    Kram

    2012-08-19 | 14:15:37
  • Susann säger:

    Härligt med en gohelg :)

    2012-08-19 | 20:14:23
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • ak säger:

    Det var den mysigaste och skönaste lördagen jag haft på länge. Och kommer givetvis bli grymt snygg på brölloppet ;)
    <3

    2012-08-20 | 17:42:02

Kommentera inlägget här: