Helle

17/8

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
 
Allt bra med er? Idag är jag ledig och har en väldigt rolig grej inplanerad i eftermiddag :) Vad det är får ni veta nån annan gång ;)
 
Som ni alla vet så va jag hos läkaren i Lund i onsdags. Jag trodde jag skulle få lite mer svar på mina plåtar men så va juh inte riktigt fallet. Nånting har hänt i kommunikationen mellan Halmstad-Lund så plåtarna fanns inte där nere. 
Men läkaren i Lund hade ändå läst vad läkaren i Halmstad hade skrivit om dom. Som jag skrev innan så ser det juh inte så bra ut.... "knölen" har växt alldeles för mycket. Kan vara så att den är för stor för att man ska kunna stråla den... Ett läkarteam ska på onsdag ha möte om mina plåtar och då se vad som kan göras. Men om man säger så här det är många organ som ligger risigt till :( "knölen" puttar liksom undan allt i sin väg.
 
Fick även veta att jag har vätska i min ena lunga och en liten prick på min lever som dom inte sett innan.  Nu tycker jag faktiskt att det räcker med tråkiga nyheter på ett bra tag... jag skulle vilja att nån säger nåt positivt snart.... Som ni vet är jag juh inte en negativ människa annars, men just nu är det väääldigt svårt att se saker positivt. 
 
Nu när jag vet att jag fått lite nya läsare.... välkomna :) så måste jag göra lite reklam för min älskade mammas blogg också www.westeborg.blogg.se 
 
Ha en härlig helg mina vänner!
Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad ska du hitta på??? Såå nyfiken!!!

    Kram snygging!

    2012-08-17 | 10:54:09
  • susann säger:

    Tack för det ! :)

    2012-08-17 | 11:35:23
    Bloggadress: http://westeborg.blogg.se
  • Åsa säger:

    Hej underbara du:) Jag har upptäckt Susanns blogg nu under mina ammningsmaraton. Så hon har fått en läsare till som följer henne. Har en liiiiten aning om vad du hittar på för nåt häääämligt:) I like<3

    2012-08-17 | 21:08:26
  • Joanna säger:

    Tänker på dig Helle! Uppskattar verkligen din blogg! Många styrke kramar till dig!

    2012-08-18 | 23:30:46
  • Erika säger:

    <3

    2012-08-20 | 19:33:06

Kommentera inlägget här: