Helle

10/8

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Hur är det med er? Här är det som innan.... tyvärr inte alls bra :(
Först vill jag tacka alla fina som har hört av sig efter min förra inlägg, det är jätteskoj att höra från er. Jag vill att alla ska tänka en gång extra om ni har någon kompis eller familjemedlem som ni hela tiden tänker att åh jag måste höra av mej snart.... Gör det redan ikväll.... Imorgon kan det vara för sent. Skjut inte upp saker. 
 
Veckan har varit väldigt blandad. Har haft ett par underbara dagar med mina älskade bröder. Inte ofta vi umgås en längre tid bara vi tre. Men det har nu hänt :) Varit i ugglarp, ätit god mat, kollat på film och bara myst.
Hann även med lunch med farmor och farfar. Även det väldigt trevligt... Tack farmor och farfar ♥
 
Igår hade vi lite grillfest här i stugan. Hela familjen och ett par av mina bästa vänner. Tyvärr mådde jag inte alls bra igår så jag va inte direkt på topp. Blev att jag gick och la mej nån timme och sov... Tur att gästerna va folk som förstår och känner mej bäst. Jag blir bara så himla arg när jag inte är som jag brukar.... Jag är juh liksom inte den som bangar fest och går och lägger mej.... Men det funkar juh inte riktigt som innan. 
 
Plåtarna från röntgen visade precis som vi trodde... allså inte så bra. Har haft telefonkontakt med min läkare hela veckan. Håller fortfarande på att få rätt mängd på morfintabletterna, inte det lättaste. Var även lite prat om att dom ville lägga in mej på sjukhuset ett par dagar för att få näringsdropp eftersom jag har så svårt att äta, Men jag va inte direkt sugen på att läggas in nu... Vi får se vad som händer. 
 
Ta hand om er.
 
Kraam ♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Instämmer verkligen med dig. Man har allt att vinna på att höra av sig till någon man saknar eller tänker på =)
    Som du säger så vet man aldrig när det är för sent. Och man önskar att man sagt si eller gjort så...

    Blir ledsen att läsa att du mår så dåligt =( Hoppas att tabletterna blir rätt inställda så du slipper så mycket smärta som möjligt ♥

    Kraam

    2012-08-10 | 21:32:13
    Bloggadress: http://jossebus.blogg.se
  • Emmy säger:

    Tänker mycket på dig! Kram

    2012-08-10 | 23:21:45
  • Anonym säger:

    Tänker mycket på dig! Kram

    2012-08-10 | 23:22:12
  • Lena Hermansson säger:

    instämmer med dej ! man vet aldrig när det är för sent. så man ska va rädd omvarandra. Fina goa Helena, jag blir så ledsen när jag läser, Jag tänker på dej och din familj varje dag. Många kramar till dej. Kämpa på,

    2012-08-11 | 10:07:52
  • Johanna Persson säger:

    Helena vi känner inte varandra så väl, men jag brukar läsa din blogg varje dag. Jag känner med dig, din familj och vänner. Styrkekramar!

    2012-08-11 | 20:59:12
  • Ida säger:

    Du är så stark! En riktig kämpe! många kramar!

    2012-08-13 | 20:01:19
    Bloggadress: http://utivarhage.blogg.se
  • Jennie säger:

    Tänker på dig!!

    2012-08-22 | 08:00:31

Kommentera inlägget här: