Helle

Fredag 9/9

Kategori: Allmänt

Hej!

Igår hade jag en riktig skitdag rent ut sagt.... gick hem från jobbet för att jag inte kunde sluta gråta. Förstår verkligen inte hur det kan bli så, kan juh inte riktigt förklara vad det är heller. Men som underbara Charlotte sa igår att det är faktiskt okey att känna. Och ja det är juh så....

Så på kvällen igår kom mamma och Eas in och hälsade på mej, vi åt sushi och drack vin :) Mycket mycket trevligt!

Idag är jag på så mycket bättre humör.... började dagen hos frisören och blev väldigt nöjd.... Bilder kanske kommer sen :) Har även gått en sväng på stan, köpt vinterjacka... Det gäller att vara ute i tid när man hittar nåt man gillar!

Nu ska denna helgen fortsätta vara bra :)

Kraam ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Klart du har all rätt att gråta, man har all rätt att bryta ihop, vara förbannad och att känna! Hoppas helgen fortsätter i det goda tecknet! Ha en härlig helg... KRAM!

    2011-09-09 | 16:21:15
    Bloggadress: http://mallanbee.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Känslorna kan man inte alltid styra över...ibland känner man utan att man kan sätta ord på just vad det är ♥

    Låter som att kvällen var mysig och dagen idag likaså. Ser fram emot eventuella frisyrbilder =)

    Kram

    2011-09-09 | 16:57:43
    Bloggadress: http://josefin-skriver.blogspot.com
  • Åsa säger:

    Det är helt ok att både känna, skrika och gråta. I mina ögon är det tecken på styrka. Du är stark vännen oavsett dåliga dagar<3

    2011-09-09 | 21:04:45
  • malin ahlqvist säger:

    Helana!Jag tycker du är helt fantastisk!jag läser alltid din blogg och jag tycker du e så fruktansvärt stark som lever livet och faktiskt ser det ljusa också;)vad gör det att man bryter ihop ibland?!det är som föregående talare sa ett tecken på styrka snarare;)Många kramar!

    2011-09-10 | 19:06:01

Kommentera inlägget här: